اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۴۱۰۶۱

مقابل پرتغال پایه‌ریزی تیم برای را‌ه‌یابی به یورو 2020 شکل گرفت

مقابل پرتغال پایه‌ریزی تیم برای را‌ه‌یابی به یورو 2020 شکل گرفت
مربی تیم ملی هلند پس از پیروزی مقتدرانه مقابل پرتغال در دیدار دوستانه شب گذشته اظهار داشت: با عملکردی خوب پایه‌ریزی تیم برای یورو 2020 شکل گرفت.
۱۴:۲۰ - ۰۷ فروردين ۱۳۹۷
وانانیوز|

شب گذشته در دیدار تدارکاتی هلند موفق شد با 3 گل پرتغال را شکست دهد. 

رونالد کومان که به تازگی هدایت نارنجی‌پوشان را برعهده گرفته پس از این پیروزی اظهار داشت: طبیعتا ما به دنبال یک نتیجه خوب بودیم که بسیار نیز برای ما اهمیت فراوان داشت، زیرا بازیکنانم باید پاسخ تلاش زیاد خود را می‌گرفتند. 

وی ادامه داد: در نیمه اول عالی کار کردیم، با یک بازی فشرده، پاس‌های خوب و اعتماد به نفس بالا به حریف موقعیت ندادیم. در نیمه اول 3 بر صفر جلو افتادیم که می‌توانست بازی 4 بر صفر نیز بشود. 

مربی هلند خاطر نشان کرد: ما باید پس از شکست مقابل انگلیس، به سیستم مورد نظر وفق داده می‌شدیم که موفق نیز بودیم. تیم فشرده بازی کرد و توانست با همکاری فضاسازی و یک نفر اضافی را پیدا کند. 

کومان در خصوص انتقاد از هافبک‌های تیم خود پس از شکست مقابل سه‌شیرها اظهار داشت: اگر شما خوب بازی کنید، یک نفر خالی را پیدا خواهید کرد. ولی در این سیستم باید کنترل توپ خوبی داشته باشید. «پروپر» در این خصوص امشب عالی بود و «فان د بیک» و «واینالدوم» در زمین همدیگر را به خوبی کامل کردند. 

وی برای ادامه راه نارنجی‌پوشان به رسانه‌ها گفت: ما باید حس و روحیه حمله کردن را در خود بیشتر کنیم.دیدار با پرتغال یک قدم رو به جلو برایمان بود. من برای عملکرد تیم و بازیکنانم خوشحالم. امشب اساس کارمان برای راه‌یابی به یورو 2020 بود. 

انتهای پیام/

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: پرتغال پرتغال
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین